Sevimlii00 bi_de_bayil_istiyosan canım acıyor biraz tabi ama iki üç saniye sonra geçiyor sancı mı bilmiyorum
Sevimlii00 Bu şikayet yüzünden doktora gidip muayene olmuştum bi kaç gün önce herşey normaldi. Servikal uzunluk falanda iyiydi sadece sık olur ve baskı hissi olursa nstye bağlarız bi demişti