Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim son 1-2 haftadır bebek bi tarafta toplanıyor kasılınca anlıyorum toplandığını doktora gittim doktorum Nst istedi sancım çıkmadı ultrasonda da bi sorun çıkmadı ama sağ böbreğimde büyüme varmış o yüzden sürekli sola yatmaya başladım şimdi de sola yatınca toplanıyor ama sırt üstü uzanınca toplanmıyor. Toplandığında karnıma tuhaf bi ağrı girdiği için korkuyorum bu haftalarda normal mi bu ? Çünkü doktorum sancım çıkmamasına rağmen ultrasonda da bi sorun olmamasına rağmen progestan verdi ve erken doğum riskin olabilir dedi