Ya tamam çikolata veya şekerini yapar verirsin de bu hediyeliklerin çoğunun sonu ya çöp ya da tozlu bir raf oluyor yani insanlar kullanmıyor kullanmadıkları birşeyi hediye etmek de saçma geliyor bana herkesde bir moda tutturmuş anahtarlık yapılıyor çoğu kullanmıyor o anahtarlığı vermek için yapılıyor sadece kararsız kaldım bakıyorum da hiç bişey gelmiyor aklıma yaptırmasam ne olur hediyelik sadece çikolata şeker flan yapacağım kendim