ByzzS Bol su içip ani hareketlerden kaçının, yatıyorsanız mesela önce oturur pozisyona gelip biraz bekleyin öyle kalkın. Yavaş yavaş günlük yürüyüş yapın ama abartmayın kendinizi yormayın, hareketsiz kalmak da iyi değil. Ve bence en önemlisi uzanırken ayaklarınızın altında hep yastık olsun. Bana da 20. Haftada söylemişti doktor, bunları yaptım ve yukarı çıktı. Şu an 27. Haftadayım. Psikolojinizi de sağlam tutun korkmayın bir şey olacak diye, kötüyü çekmeyin. İnşallah en yakın zamanda güzel haberlerinizi alırız, sağlıkla zamanında gelir bebişiniz🫶