Busraaao benim sancım 2 haftadır var ama düzenli değil hatta şuanda bile var açılmada en son 2 parmaktı catım darmış zaman alır dedi bakalım sordum doktora 41 haftada sezaryen mi olacak yok dedi normal icin engel gözükmüyor çok şükür rabbim nasıl nasip ettiyse öyle olsun inşaallah en iyisi hiç kafaya takmamak yoksa ne zaman geçiyor nede elimize bisey stres daha da erteliyor bence ben saldım artık ağrılar çok ama yapacak bisey yok