Mervesultan Meneksm damarları almayacak onlar genital ve kasıklarda var onlar sıkıntı değil de,varise bağlı et parçası var iç kısımda üstten ve alttan sarkan bazen dışarı çakacak halde duran mor et parçaları,onları alırım hallederim dedi
Mervesultan sema_nur68 bende de giriş kısmında iki et parçası var ağrı yapan düşündüren de onlar zaten
Mervesultan Tuba04 iyi araştordığımda sonuç doğumdan sonra geçeceği sadece doktorun kesi atarken dikkat etmesi gerektiği yazıyor.doktor da geçici olduğunu söyledi ama başka doktora gitmedim zamanım az,insan merak ediyor yine de işte acaba yaşayan atlatan var mı diye
Mervesultan sema_nur68 özel takipliyim 2. doğumum olacak ilkte normaldi ve böyle bi durumum yoktu,ikinci de şuan görünen gözümde tek problem bu ama problem mi bilmiyorum
sema_nur68 Mervesultan Zaten genelde 2. 3. Doğum da oluyormuş. Ben şu an 32 haftalığım. Önce krem verdiler. Faydası olmadı. Şimdide sanırım kalp damar cerrahisi varis çorabı verecek. Büyüklüğüne bakacaklar. 3 hafta sonra kadın doğumcuda randevum var. Tekrar muayene edip doğum şeklini o zaman belirleyecekler. Bana küçülme olmazsa normal doğumun problem olacağını söylediler. Küçüleceğini de sanmıyorum çünkü bebek ağırlaştılça oraya baskı artıyor
archerwoman Mervesultan ben de öyleyim ilkinde hiç sorun yoktu zaten genelde ikinci gebelikte oluyırmuş doğumdan sonra çoğu geçiyormuş benim tek damar o da sezaryen kesi izime yakın kesi sırasında kanama olabilrmiş riskliymiş dediler
archerwoman Tuba04 merhabalar benim varisim de alt tarafta değil sezaryen kesi izimin yanında bir anda çıktı kesi iziyle bir bile olabilir bu durumda ne yapılıyor bilginiz var mı