Belinay_duam eylmz pandemide sadece raporlu ilaçları recetelendirmiyorlardi bende kullanıyorum hep reçete yazdiriyorum aile hekimine
GulbenErhan eylmz banada 10 kutu yazıldı toplu aldım eczacı uyarmıştı biz tek alacaktık tekrar yazdırmanız gerekiyor filan diyince hepsini aldık
GulbenErhan Ecemsiayrn bendede kanıyor morarıyor hatta bazı yerlerde şişlik var ilk başta koluma vuruyorduk şuan kendim göbeğe vuruyorum yine aynı değişen yok ağrıyorda
Mefir2014 eylmz bende raporluyum aldığımda 5 kutu falan alıyorum sıkıntı olmadı bence doktorunuza bir sorun