Benim de raporum var ve hep reçete ettirerek aldım hiç para ödemedim. Geçen sene doğum yapam bir arkadaşım rapor olmasına rağmen sürekli para ödediğini söyledi. Reçete yazılıyor muydu ona bilmiyorum ama sağlık ocağında rahatlıkla yazdırabiliyorum sık sık. Bu arada kendi doktorunuz yazdığında 3 aylık yazabiliyor. Rahat edersiniz, ilaç düşünmek zorunda kalmazsınız. Bence kendi doktorunuzla bir görüşün