ardenmommy Bacikolar var mı aranızda sevmeyen, sevemeyen? Şahsen ben sevemedim. En başından beridir böyle. Çevredekiler hep dedi ki bekle bi hareketlerini hisset alışırsın falan. Hissetmek tabii ki mutlu ediyor beni ama o kadar 🥺 midemin yanması sürekli göğsümde öküz oturmuş hissi kasık ağrılarım bitmiyor yani çok zorlanıyorum. Bir an önce bitsin istiyorum. Ne olacak böyle hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️
December ardenmommy ben tüp bebekle hamile kaldım üç yıldır bu anı bekledim. Evet çok güzel bir duygu fakat hamilelik çok zorluyor beni daha 19. Haftamda çok zorlanıyorum. Sürekli bir sorunum var. Şişkinlik gerginlik daralma kasık ağrıları ara ara gelen bulantılar 😭 benimki hiç rahat geçmiyor guzel geçirenlere de gercekten çok özeniyorum. Bir an önce Aralık olsun istiyorum 🙄
tubik7 ardenmommy ben 18 hafta kustum. Sonra da şişmeye başladım. 24. Haftadayım. Hala herkes tadını çıkar diyor. Sanıyordum ki bi ben böyle hissediyorum . Hamilelik gibi değil hasta gibiyim ben. Özgürlüğüm kısıtlandı yatışım bile istediğim gibi değil. Allah’ın gücüne gitmesin ama sağlıkla kucağımıza alalım bir an evvel
Agg0207 ardenmommy benim ikinci hamileligim ben çok seviyorum şahsen ilkide buda bana kendimi iyi hissettiriyor tabi bazı zorluklar oluyo ama herkesin düşüncesi farklı.hayatimin en güzel dönemleri diyebilirim hamilelik için
elmas34 ardenmommy 30. haftaya gelene kadar çok bir sıkıntım olmadı ama bu son haftalarda vajinal kaşıntı bir yandan bir yandan ödem bir yandan nefes darlığı bir bitse de gitsek dedirtmedi değil 😅 Birde sen doğur o zaman görcen bunlar iyi günlerin diyo ya cevredekiler daha bir tilt oluyorum kimseyle muhatap olasım gelmiyor bu ara 😂
ardenmommy December allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin baciko 🥳 ben sabah kalkıp kahvaltı yapabilirsem o gün kendimi şanslıdan sayıyorum üstelik çalışıyorum da🥹 bir an önce bekliyorum ki 32. Haftam gelsin ve izine çıkayım🤪
Muhkub60 Al bndende o kadar bnm o kadar zor geçiyor ki. Hep bi tedrginlk hasta hali. 17. Haftmdan beri kasık sancılarım geçmiyor doktora gitmkten usandım. Şuan 29 haftalığım kaç gündür kıvranıyorum kasık bel ağrısı sırt vajina ağrısı vs. Vs. Yerimden kalkamıyorum daha dün dedim eşime şu 2 ayda bi an önce geçsin dayanamıyorum diye. Gerçkten sevmemek değil Rabbime şükürler olsun bize bu duyguyu yaşattığı için. Bn sâdece enerjik gezen tozan yerinde durmayan norml bi hamilelik geçiren insanlara o kadar çok özeniyorum ki. 3 aydır evdeyim bi yere gidemiyorum hastaneye bike nasıl gidicem diye kara kara düşünüyorum her seferinde çünkü gerçkten ayakta olmak asla iyi gelmiyor ağrı tutuyor hemn. Hayrlıaı ile sağ salim kavuşalım da başka bi şey istemiyorum. Eylül ayına ışınlanmak istiyorum
ardenmommy Muhkub60 kız baciko ne güzel anlatmışsın al benden de o kadar. İşe gidene kadar canım çıkıyor bazen bayılıp kalıcam sanıyorum 🤷🏼♀️ 27 haftalığım şu an ne zaman rahata kavuşucam bilmiyorum bir de hamilelik iyi sen bebek gelince gör diyenler var ya felfena yapasım geliyo gerizekalıları nesi iyi yani 😬
December Muhkub60 ben herkesi iyi sanıyordum tek ben böyleyim herhalde diyordum herkes tatillere gezmelere gidiyor eğleniyor ben kendimi koltuktan kaldıramıyorum kendim gibi birilerini de görmek iyi geldi ne yalan soyleyeyim 😁 bizim de kaderimiz boyleymis demek ki ölü gibiyim dört buçuk aydır yaşamıyorum resmen ama senin az kalmış sayılır biraz daha dayan :)
Ygmrcylin Muhkub60 😂😂içimdekileri dökmüşsün bende Eylül ayına ışınlanmak istiyorum vücudum kaldırmıyor günler gecmıyor
December ardenmommy Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin bacım 😁 bir an önce zamanı gelsin doguralım da tek derdimiz uykusuzluk olsun diyorum artık 😁
ardenmommy tubik7 benim göbeğim çok erken çıktı kendimi direk kilolu halde buldum 🤦🏼♀️ İnsan sevmiyorum da diyemiyor çevresine hemen bir linç😂 hele bir de gebelikten önce tezcanlı bir insansan daha da zorlaşıyor bence bir an önce sağ salim doğurmak nasip olsun baciko😬
Muhkub60 ardenmommy 😀😀 şuan 4 yaşında erkek anasıyım aynı zamanda çocuk bakmak ta zor ama karnın da mı yanında mı deseler yanımda olsun derim 🥰
ardenmommy Agg0207 kız sana gıcık olduk bak buradakiler olarak burası sevmeyenlerin yeri koş git kendine nazar değdirtme burda bacikoo😂
ardenmommy elmas34 baciko al benden de o kadar yav sizene diye bağırmak istiyorum insanlara en iyisi kimseyle konuşmamak🤦🏼♀️
runkli0606 elmas34 çok biliyor onlar zaten en nefret ettiğim cümle sanane arkadaş görürüm görmem ne ahkam kesiyorsun değil mi ama🤬🤦♀️
Burakipek Bende vaktınde bı an önce doğurmak ıstıyorum 31haftalıgım mıdem yanıyor bulanıyor kansızlığım çok fazla kasıklarım batıyor artık yatamıyırum nefesim kesılıı gıbı bıyere BNde cıkmıorum bıtek hastane ev oda tek gıdemıyorum üç buçuk yaşında oğlum var bıde çok hareketlı dınlenemıorumda tabı canı sagolsun cocuk dedıgın ole olur ama doğum yapınca daha rahat edecekmişim gıbı
Muhkub60 December dayana bilirsen dayan ali cabbar🤣 30lara gelebilmeyi mucize olarak gördüm hep. Bu kadar ağrıdan sonra. Bnde diyorum az kaldi az daha sık dişini :) bide son bilmem kaç yılın sıcaklığının bizm hamişliğe denk gelmeside ayrı bi olay zaten. Napalım kader kısmet. 😇
Ozdbtl ardenmommy hiç yalnız değilsin bende sevemedim. Kızımı hissetmek harici neden seveyim zaten ? Midem bulanır,yanar,psikolojim pert,ödem olur,ayakarım şişer,belim ağırır yani sevilicek tek yanı sonunda kızımın gelicek olması harici sevemedim :(
ardenmommy Ozdbtl hep diyorum ki benim ikinci çocuğu istemem için evlat sevgisinin inanılmaz müthişli bir şey olması lazım sırf hamilelik yüzünden düşünmeyeceğim ikinciyi🤪
ardenmommy December baciko en azından uykusuzluğun çaresi var şimdi ne ilaç içebiliyorsun ne bir tedavisi var öylece bekliyorsun🥹
Ozdbtl ardenmommy aynı şeyleri söylüyorum 😂😂 Daha önce hiç çocugum olmadıgından o sevgiyide tam bilemiyorum😂 2.ci cocugu ancak inanılmaz sevgi sayesinde yapabilirim yoksa yapamıcak gibiyim
December ardenmommy aynen öyle valla ben ilaç da kullanıyorum şişkinlik için falan ama yok bana mısın demiyor ilaclar da faydasız Aralık gel artık 😭
Gmz5560 ardenmommy sırf mide yanmasından dolayı gebeliği sevemedim son zamanlarda hareketlerim kısıtlandı zor yürüyordum çok şükür 20 gün önce doğurdum kurtuldum 🤣
ardenmommy Gmz5560 benim yeni başladı mide yanmam kocamdan çok gaviscon görüyorum 🤪 ya bir de garip bir şey oluyor sanki mideme kramp giriyor midem dalgalanıyor gibi sanki lokmamı yutamamışım gibi bi ağrı oluyor göğsümde anlamadım hiç
December Gmz5560 kız bize dua et bir an önce zamanlarimiz gelsin biz de rahatlayalim icimde bir havai fisek var sanki ordan oraya ordan oraya çarpıyor 😁