37+3 haftadayim erkek bebek bekliyorum. Perşembe günü devlet hastanesinde bebek dönmemiş 37+5 olmuşsun bile haftaya sezeryan günü verelim dediler. Ertesi gün özel hastaneye randevu aldım sezeryan günü almak için, bebegin döndüğünü öğrendim. Biraz iri bir bebekmiş ama sanırım inşallah normal doğuma engel teşkil etmez hayırlısı ise