Kbratis Kızlar kaçıncı haftadasınız ben 38+3 şafak 11 🥹 ben şimdiye kadar bekliyordum ama şaşırttı beni minik adam 😂 normal olacağı için paşamın keyfini bekliyoruz bakalım. Hayırlısı ile hepimiz kucağımıza sağlıklı bir şekilde alırız inşallah 🙏🫶
Ozgekcdgoztrk Yazmelegi_ benimde aynı günde rabbim hayırlısıyla kurtarsın insallah sezeryan mı olacak
asiyeninannesi 2prensesannesi50 ay doğım yaparsanız mutlaka yazın aynı günü sayıyoruz çok merak ettim :D
Smlaa 17 gün haftaya Perşembe randevumuz var randevu dan önce gelir insalah doktor sezeryan diyo ama ben normal istiyorum ne yapicami şaşırmış durumdayım😏
Mommyleo Smlaa benm 38+1, doktor kanala girmemiş, çok hareketli, sezaryenle alırız 5 güne dedi, siz neler yapıyosunuz normal için
3Tospikannesi Kbratis 33+5 uygulamada 44 ama gerçekte 15 gün içinde gelecek miniğim sağlıkla gelsinler inşallah
Sedefazat Haftaya girdim doğum nasıl olacak bilmiyorum haftaya doktor kontrolüm var bakalım hayırlısı ile gelişinde küçük adamım 🧿❤️
NildaGrs Cey_Cey_ bizim de 40 gün diyor bebek doğdu butonumuz gelmiş hayırlısıyla kavuşalım inşallah 🤲
serapsariaslan Kbratis 38+6 benim oğluşum da bende normal doğum bekliyorum henüz belirti yok son 8 bakalım rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun bebişlerimizi inşallah 🌸🌸🌸
Sevimlidostlar_1 serapsariaslan bende korkuyorum ilkini kendi sancımla doğurdum bunda da sancım gelmezse diye korkuyorum