ozerturksule ilk ameliyathaneye girip o ortamı görünce ilkte bir geriliyorsun sonra uyusturma işlemi yapılıp masaya yatırılınca resmen ben Leyla gibi oldum sakinleştirici mi verdiler bilmiyorum zaten ağrı acı vs yok bir baktım bebişim ağlıyor sonrası zaten çok hızlı geçiyor ameliyathaneye inip çıkman 40 45 dk falan herhalde.
Odaya çıkınca hemen hemşireler gelip kanama kontrol yapıyorlar karnına bastırıyorlar falan ama uyusuk olduğun iÇin fazla hissetmiyorsun.
5-6 saat o şekilde oturuyorsun sana rahim toparlayıcı serum falan takıyorlar hafif adet sancısı ağrılar yaşıyorsun fakat arada ağrı kesici vurdukları iÇin hafifliyor. İlk ayağa kalkışta ben sezeryan korsesi taktım karnımı toparladı ve ayağa kalktığında yere bakma ileri bak Başın dönmesin ilk ayağa kalkış biraz zorluyor ama 3-4 defa kalkışta alışıyorsun birde bol bol yürürsen ağrın acın kalmıyor sabaha kuş gibi olursun :) ben bu şekilde bir sezeryan sonrası yaşadım umarım sende bu sekilde güzel geçirirsin ☺️