ozerturksule Ben ameliyathaneye girdiğimden itibaren gözümü kapatıp dua etmeye başladım. Benimde ilkti. Etrafı gördükçe daha tedirgin olacağımı bildiğim için uzun süre gözümü açmadım. Ameliyat esnasında hiçbir acı yok hiç merak etmeyin hersey 15 dk da olup bitiyor. Ama ne yazık ki sonrası acılı.. Biraz zamana ihtiyacınız olacak, acılarımın tam anlamiyla toparlanması bende 15 günü buldu ,bazıları 4-5gunde eski halime döndüm diyor inşallah sizde de öyle olur