Deletedmom_116 En başından beri hep tek çocuk isterdim. Eşimle tanışmadan önce de, sevgiliyken de, hamileyken ve kızım doğdu hala aynı fikirdeyim. 😂 Bunu söyleyince ikinci üçüncü çocuk için savunmaya geçenler oluyor hemen o yüzden tek çocuk sevdamın temelinin çok eskilere dayandığını belirtmek istedim 🤭 kızım 4 aylık oldu bende korkuyorum olursa diye. Etkili kesin çözüm olacak bişey arıyorum bende. Allah isteyene gönlündeki kadar versin 🫶🏻