Kubrarmz Ben de sizin gibiydim dikişlerimi yok saymak zorunda kaldım malesef. Sürekli kayısı suyu ve hoşaf içtim karnınızda gaz olmazsa daha rahat olursunuz. Yatıp kalkmak çok zordu ama haraketlerimi kısıtlamadım ağır da olsa haraket ettim. İnsanın zoruna gidiyor bebeğine rahatca bakamamak ama geçiyor. Bir hafta sonra çok çok hafif bi dikiş sızısı kaldı tamamen özgür haraket edebiliyorum. Hatta göbeğimin çoğu gitti çok az kaldı