Öncelikle tebrik ederim. Bebeğinizle sağlıklı, gönlünüzce bir ömrünüz olsun. Benim de bugün 9. Günüm. Doktorum bana ihtiyaç halinde parol içebileceğimi söylemişti. Sezeryan ağrıları yürümeden geçmiyor. Ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyileştiğinizi göreceksiniz. Yürüdüğüm günler daha aktif ve az ağrılı iken yürümediğim günler daha çok ağrı hissettim ve bir önceki gün yapabildiğim şeyleri yapamadığımı farketmiştim. 1 haftaya baya bir toparlanıyor insan. Meme uçlarınız acıyor ise bebeğiniz emme sırasında sadece ucu alıyor olabilir kahverengi kısmın büyük bir kısmı da ağzında olmalı. Bunun harici her emzirme sonrası ya lansinoh krem sürdüm ya da gümüş kapak koydum ben aynı zamanda mememi sağıyorum da buna rağmen hiç problem yaşamadım. Zaten şimdilerde de alıştım bunları yapmasam da sıkıntı yaşamıyorum ama yine de yapmaya çalışıyorum.