annesinincivcivi1 Yani baya kan gelmiş yazıyorsunuz acile uçmanız lazım. Burdaki kişiler kadar pozitif olamayacağım bazen normal olabiliyor, yok 17. Haftaya kadar ben kanamalı geçirdim falan yazanlar olmuş. Kanama gebelikte normal değil evet olabiliyor ama bu herkeste aynı olacak diye bir kural var mı biri kanama yaşayıp atlatmış çok güzel ama aynı sonucu sizin alacağınız ne malum? Önce doktora danışıp sonra buradaki gebelerin fikirlerini hikayelerini duymak gerek diye düşünüyorum ben. İnşallah bir sorun yoktur.