Pamuk ne zaman yırt dışına yerleşme planı yapsak dengeler alt üst etmek, planlarımızı bozmak için gelen, her seferinde beni, babanızı babannenizi nasıl yaaa dedirten, doktorşarı bile şaşırtan varoluşlarınız ve süprizleriniz için teşekkür ederim. Lakin bu ülkede matah bir geleceğiniz söz konusu olmadığı için planları bozmadan önce keşke annemizin babamızın bir bildiği var deseydiniz. Hele oğlum sen 21 haftaya kadar hiç ben burdayım bile dememişken kendi kendine büyümüş ve kocaman olmuşken hiç mi demedın az belli edeyim hazırlansınlar? Dememişsin o belli zaten. Her neyse babanız ve anneniz ikinizi de çok seviyor. Umayım güneş kızım. Sen doğan güneşim, umarım hayatında sadece mutluluk gözyaşlarının varlığını sürdürebiliriz. Arada mızmızlansan bile olmayan 32 dişinle (ki 4 ü şuan çok yakışıyor inci diilim) sırıtıp şirinlikler yaparken daha çooook baban bu gülüş için insanları harcar. Oğlum ismin belli ama kalkıpta şey edemiyorum ablanın kaderini yaşama diye. Seni aynı heyecan ve sevgiyle bekliyoruz. Ama ablan gibi yapma dldldld bana yazık… Baban şuan şerefsiz oğlum diye sevsede içten içe gideceğiniz maçların biletlerine bakıyor. Senden Super Bowl istediği bekliyoruz ablanla. Senide Rihanna’ya iç güveysi verecem ablanla gidin yaşayın hayatı konun fenty sektörüne. Sürün atlarınızı.