Zynppp_0999 Ebru1008 bizde dün tarih aldık aynı günü almışız☺️ hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla alalım inşallah kucağımıza bebeklerimizi ☺️🌸
boymomyz halme1-z Bitmiyor ve çok sıcakkk 🥺 Ödemden ayaklarımın üstünde duramıyorum sıcak çok fena yaptı bebişin hiç zararı yok işlerim kalıyor üzülüyorum 🥺
Aseleft 35+2yim doktorum 14 ağustosta 38+4de alalım dedi ama ben tam 38de alın dedim bebeğin gelişimi iyi olursa tamam dedi yani 10u gibi falan olacak Allah nasip ederse 🥰
Rabissssscee derya61_ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 bebişin kilosu ne durumda şuan? Bizimde su ve tansiyon problemimiz var bunlara bağlı gelişimi kilosu geriden geliyorda