buusur Kızlar planlı sezaryen doğum haftalarınızı yazar mısınız merak ediyorum doktorlar ne zamana gün veriyorlar kaç haftamız kalmış🥰
Smlaa buusur ben 37+3 üm salı gel sezeryen yapalım dedi bebek iri çatın dar dedi ben guvenemedim başka doktora gitim öyle sey olmaz son anda karar verilir dedi beklemeyi dudunuyorum
Zynppp_0999 Ebru1008 bizde dün tarih aldık aynı günü almışız☺️ hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla alalım inşallah kucağımıza bebeklerimizi ☺️🌸
_Buse_0505 1cocuklumom peki sezeryan nasıl zormu sizce bende sezeryan dusunuyorm o an hissediyormsnz ne kadar bir süre sürüyor
elistos Smlaa aynı şeyi yaşadım 36+3te doktorum çatın dar normal olmaz dedi bugün başka doktora gittim gayet normal çatın normal doğum olur dedi bende bekleyeceğim
Rabissssscee derya61_ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 bebişin kilosu ne durumda şuan? Bizimde su ve tansiyon problemimiz var bunlara bağlı gelişimi kilosu geriden geliyorda
Yenibirannee buusur benim ilk doğumum 38+5 haftalikken oldu. Posttaki 🔪 smileyi aşırı hosuma gitti cook yaratıcı 🤣🤣🤣😅😅😅