Beyzaanur5 naz_ozz benimki de en son geçen hafta 36 haftalık gitmiştim 3235 gr gelmişti pazartesi 37+5 gideceğim bu hafta doktorum yoktu bakalım kaç oldu valla yiri bebek dedi şimdiden yoruyor insanı rabbim herkese de benimde hayırlı doğum nasip etsin 🫶🏻😘
Sengul-9798 Youngmotherr canım gayet iyi aslında kilosu ben 37 yi geçiyorum seninle aynı kiloda bebiş Perşembe günü doğumum var 38+3 olacak
Youngmotherr Sengul-9798 benim gelişim geriliği de var besin gitmiyor yeteri kadar salı ona göre doğum olacak
Sevvl naz_ozz tam 35+0 dogum yaptım biri 1950 45 cm biri 1735 44 cm boyda sorun yok ama çok zayıflardı mınıklerim
Merve10 Cey_Cey_ karın çevresi bir hafta geri dedi iri bebek ve zayıf bebek istemeyiz dedi sadece ara öğün artır