Aysesare Caglaa92 Gebe olduğunuza dair gidip sağlık ocağına siz kayıt yaptırıyorsunuz. Oradaki hekiminizin ebesi yada hemşiresi sizi aşı tarihinde çağırıyor bide gebelik izleminiz yapılıyor
Busraburakkk meltemmmmm bana hiçbişi olmadı sordum birkaç gün sonra kolun ağrır ben aşı oldum der dedi ne ağrım oldu ne ateşim çıktı turp gibiydim maşallah 🤣🤣🤣🤣☺️
yyhulya ilk dozda ertesi gün dokununca hafif ağrıyodu ikinci dozda o bile olmadı hiçbir sorun yaşamadım sağ koluma yaptırdım zaten üstüne yatmak zorunda da kalmadım 😊
Elaylama meltemmmmm ben hiç ateş olmadı. 2 dozu da vuruldum bitti. İlkinde çok hafif bi ağrı oldu ikincisinde vurulduğumu bile unuttum