Selinisi mutlaka yaptırın düzenli testlerinizi 2bebeğimde de yaşıyorum gebelik kolestazı var 5-6günde bir tahlil veriyorum 2ayrı hastanede hep yüksek,şimdi de yüksek çıkarsa doğum başlatacağını söyledi doktorum 33haftalık 🙁Asla ihmal etmeyin Allah korusun 3günde bile değerler fark atıyor