zynp25_ benim de biraz yüksek çıktı canm üstelik hiç bir ilaç kullanmama rağmen , sizin de büyük ihtimalle ilaçlardan yükselmiş olabilir çünkü doktorum ilaçlar yükseltiyor demişti ve magnezyum demir ilaçlarımı bile bir hafta içmememi söyledi , bende gebelik tiroidi oluşmuş onun için 25 mg lık bir hap verdi bir ay kullanıp tekrar gel dedi , kendini korkutma hiç bir şey olmaz hayırlısıyla