@Mucize545 teşekkür ederim güzel tavsiyeleriniz için 🙏 benim bir tane normal doğumum var çok çok zor oldu doğumdan sonra da çok ağrım oldu dikişim çoktu çünkü, bunlara bağlı olarak sütüm de geç geldi mama verdik ilk başta, çok komplikasyonlu bir doğum olduğu için doktor bunda sezaryene karar verdi, normal doğumu bildiğim için korkuyorum sezaryeni de bilmediğim için korkuyorum