Blackmelody benim gibi olan cok var 1 evladi olup ikinciye hamile kalamayan bana sebepsiz denildi ama benim disimda cok kotu doktorlara denk gelip bir daha annelik duygusundan maalesef mahrum birakilanlar var. O yuzden nasipse bunda cok iyi bi yerde dogum yapmayi dusunuyorum ilki cok cahilligime gelmisti. Basimda kimse yok, boyle telefondan bakim arastirayim mantigi yok. Cok sukur gozum acildi