Satinur_66 Meralmert senin sonuclar in e nabızda kacıncı gun gorunddu çıktı yani gırdım bende gozukmuyor sonuc vs. 10 gün oldu tam bugun randevum var ama
dolunayes Satinur_66 radyoloji soylemez ya onun isi o degil Ama benim doktorum iyiydi söyler kadin dogumcu ama gostermedi bebek Haftada soylerim vs kati kurallari demedi
Meralmert Satinur_66 valla canım 24 u kanı verdim 25 i çıkmış ve düşün devlet hastanesi yanı bende çok şaşırdım
Satinur_66 dolunayes yenı aldım bunu buna s bakar mısın canım bu sefer de gostermedı soylemedı doktor ilk kız dedı bunda farklı Bı doktora gıttım
Satinur_66 Meralmert b en doktora bugun gıttım hersey cok guzel sorun yok dedı ama e nabızda hala gozukmuyor
Meralmert dolunayes ne hissediyorsun o kadar kişiye baktın yorum yaptın kendinde işe yarıyor mu acaba 😄
Satinur_66 dolunayes sgol Canım bu doktor yorum yapmadı 16 haftada gel dedı kız derim erkek cıkar erkek derim kız cıkar dedı gostermıyor dedı
dolunayes iremdemirr ben bisey anlamadım resimden Ama bi alt gonderilerde sayfandan baktim erkek diyorum ben sana