Meralmert Blueberry0 öyle tabi ki inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız. Ama işte insan yine de merak ediyor.
Hatice_123456 Meralmert 12. Haftada mümkün değil söylemezler çünkü şeyi görünmez tahminde pek yapmıyor devlettekiler
Meralmert Hatice_123456 ya tabi duruma göre zaten ama öğrenen var mı o haftalarda onu öğrenmek istedim sadece yani ihtimal de olsa bazı doktorlar yorumda bulunuyor
Meralmert Satinur_66 ay sende öğrendiğinde yaz merak ettim bende öğrenirsem yazarım tahminde bulunursa da yazarım bakalım neler olacak 🙏
Satinur_66 Meralmert tamam canım ama bana yüzde 80 kız dedı değişmez sanırım ya ınsallah 😁gıttiğimde bidaha sorarım söylerim sana da sene haber et💚❣️
Meralmert Satinur_66 dün eşimle konuştum şimdi istersen öğrenme 4 5 aylıkken öğreniriz dedi çok zaman var daha nasıl sabrederim bilmiyorum 😅🫢
Meralmert Qeribova07 bende eğer 12. Haftada olmasa bile 15 te falan öğrenirim diye düşünüyorum tabii kendini göstermek isterse😊🫢
Ebruuugunes Meralmert cinsiyeti ögrenmek icin ondan bende özele gidip ögrenecem 11 haftalıgım bugun 13 de net tam gidecem
Nezooo Meralmert ben 11+5 im özel muayenehaneye gidiyorum bugün bir oğlunuz olabilir bariz bir çıkıntı görüyorum 1-2 haftaya netleşir dedi özeldekiler bir tahminde bulunuyor bu haftalarda galiba ama devleti bilmiyorum