Annabelle benim işlemin kolay geçti 1 dk sürüyor zaten ama iğne ile girilen yerde ağrı oldu birkaç gün doktorum normal kendini yorma hep yat dinlen hafif işler yap dedi. Benim işlemden sonra bebeğim yavaş hateket etmeye başladı suyu azaldığı için 1 gece hastanede kaldım kontrol amaçlı serum ve abtibi5verdş doktorum ama ertesi gün gayet iyiyidi sağlık durumu bebeğimin hiçbir sorun olmadı çok şükür. İnşallah sizin de sorunsuz geçer kendinizi çok kasmayın sakin olun siz ne kadar sakin kalırsanız bebeğiniz de o kadar sağlıklı olur.