Merhabalar 26+4. haftadayim 22 haziran da amiyon sıvısı alındı kızımın bobreklerinde ileri derece genişleme var sonuç hala çıkmadı. Ankara şehir hastanesi perinatoloji bölümünde takip ediyorum. Bir ay içinde cikar denildi ama hala çıkmadı ,var mi amiyon sıvısı aldıran sonuç ne kadar sürede çıkmıştı ?