ZeynepSare Rumeysa5454 MaşaAllah o zaman 😬benim doktorum yasakladı kabızlığa karşı artık ceviz kaşar peyniri fındık 😌
Rumeysa5454 Osse bol muz 😂 tahin pekmez Ceviz karışımı yapıp da deneyebilirsin. Bide en çok brokoliye yogurt döküp yiyodum
Osse Rumeysa5454 ya bende çok muz yiyorum maymuna döndüm 🤣 kaşar yiyorum tahinli pekmezi sevmem pek ama brokoli de çok tüketiyorum. Acaba ilerleyen haftalar da mı alacak kiloyu 🤔 şuan 24+2yiz geçen hafta gittik doktora 630 grdı diğer annelerinkine bakınca benimki çok düşük geliyor
YakupBraKl Rumeysa5454 bence hiç tedirgin olma her zaman doğru çıkmıyor oynama oluyor ben Doğuma girmeden önce 4 kilo dediler 3660 doğdu bebeğim bende çok taktım kafama üzdüm kendimi ama boşa çıktı hiç kendine stres yapma hamileliğinin tadını çıkar 😘
Werwe ZeynepSare cnm sen dr bakma yogurda biber kat ye hemoroid sorunun yoksa kabızlıga birebir bn muzun bebege kilo yptıgını bu platformda ogrendim bide sut bol iç oda cok faydalıymış asırı zayıf olmadından daha iyidir yada hergun yeme ikigunde bir ye ilk oğlumda bilmiodum bilsrm ondada yerdm düşük degldi 3.600 kliosu ama olsn sonuçta yararı olan birsey
ZeynepSare Rumeysa5454 evet onu da duydum şükür kilomuz normal ama olası erken doğuma karşı almasından yanayım biraz daha sağol canım 😘
Rumeysa5454 Osse gr olunca düşük geliyor canım. Ama 29 30. Haftalara girince çok cabuk kilo alıyorlarmış ben inanmıyordum ama dogruymuş
Rumeysa5454 Yamanyaman Rabbim saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım en büyük ilaç stres yapmamakmış ben onu anladım. hamileliğin başından beri yok bebegin kafasında Kist var yok rahim kısalığı var suyun fazla denildi ama hiç birini kafaya takmadım ve bi sonraki kontrolde yoluna girmiş oluyor herşey. hep moralini yüksek tut
Yamanyaman Şekerim yok canım doktor şanslısın dedi🙏 ama genetik dedi baba tarafından almış olabilir dedi
Gzdykpln Yamanyaman Seker yoksa dert etme canim sagligiyla almistir kilosunu masallah 5 kiloluk bebegi saglikla normal cikaran da var 2 kiloluk bebegi normal doguramayan da herkesin yapisi bir degil ki sezeryan bile olsan onemli olan bebisinin saglikla dogmasi her sey atlatilir merak etmeee 🤗
Rumeysa5454 Zubeyde sebze agırlıklı besleniyorum brokoli karnabahar özellikle. Bide muzu ezip pekmez tahin karıştırıp yiyorum. Onun dışında Ceviz fındık VS.
gizemmm Benimde bi haftada 400 gram almış 37. Haftadayım hızlı kilo alıyor ama yemekle alakası var mı bilmiyorum öyle çok yemiyorum bende
1PrensAnnesi Rumeysa5454 benm oğlumda iri bi bebek genetik olarak veya yapısal olarak böyle olabilir bu kötü bişey değilki ☺
BusRAmazan Bnmde bi hafta qeriden 32 haftalık 1668 qr dedi doktor bnde küçük DİE kafaya takiyorum kasar peyniri muz heraun yiyorum ama yinede nie almıyor anlamıyorum sizlerin ne qsel toplu bnmki zayıf mi olucak ne 😳