Rumeysa5454 Kızlar biraz önce kontrolden çıktım. 31 haftalık hamileyim gecen hafta 1800 gr. Olan bebegim şimdi 2400 gr. Olmuş 🙄 Biraz hızlı mu gidiyor? Doktor da iri bebek diyince tansiyonum düştü ya 🙈 Bide suan ters duruyor dedi son haftalarda düzelir mi acaba??
Esraabrklu Rumeysa5454 bende 32 haftalıkken gittiğimde 2.050 gr olduğunu ve ters durduğunu söylemişti doktorum.Doguma kadar döner dedi.kilo konusuna gelince erkek olduğu için biraz iri yapılı dedi bu iyi bişey dedi .Bende normal istiyorum umarım döner bebeğim.bakalim
Mekanikcianne Rumeysa5454ilk hamileliğmde 38 . Haftamda 3 kg gözüken bebeğim 2800 doğduydu kuzenimin 3300 görünen bebeğimde 3700 doğdu makinalar yanılabiliyor inşallah bir sıkıntı olmaz bebeğiniz zamanında döner dönmezsede endişe etmeyin sonuçta anne olacaksınız yavrunuz sağ Salim gelecek normal yada sezeryan diye endişe etmeyin hakkınızda hayırlısı olsun
21tgc Önemli olan sağlıklı olması normal sezaryen bu kadar önemsemeyin bence içinizi rahat tutun hayırlısı olsun
Rumeysa5454 Esraabrklu bende erkek bebek bekliyorum inşallah hakkımızda hayırlısı olur ya çok cabuk gecti zaman😁
Rumeysa5454 Mahlikarumeysa canım ben küçüklüğümden beri muzu çok severim. Muz ye bol bol Bide tahin pekmez Ceviz karıştırıp yiyodum hep. Ve bol bol brokoli karnabahar ye
Busranagme Mahlikarumeysa Can'ım ben sabah kahvaltısında 2 hafta boyunca , 2 yumurta yedim soğanlı şekilde tavada yapıp ve yanında 10 ceviz en az , peynir , muz sonra da portakal mandalina yedim cok ve suyunu içtim 1 haftada 600 gr almıstı .
Rumeysa5454 [bilinmeyen] bende de şekerden şüphelendiler 2 kere yaptık test ama şeker falan yok 🙈 ben muzu çok seviyorum deli gibi muz yiyodum ondan sanırım
Esraabrklu Rumeysa5454 Evet muz bende çok tükettim 😊😊 onun haricinde kaşar peyniri fındık içi de kilo aldırıyormuş bebeğe
husniyealtun Rumeysa5454 anaaa benimkide iri 27 haftalik 1350 grlarda. Bende ilk 4 ay deli gibi muz yedim. Manav arkadasim dalga geciyodu bebek muz seklinde cikacak diye. Dedigin gibi olabilir muz gelisimini one tasimis olabilir minnaklarimizin 😊😊😊
SimgeBz Rumeysa5454 Bende cok muz yiyorum doktor banada masallahi var demisti 😊 muzdan olabilirmi gercekten?
deletedmom11 Bazı bebekLer suyun içinde şişiyo cnm kiLoyu tam biLemiyoLar her zaman 500 800 gram arası inik doğabiLiyo we doğduğndada iLk hafta zayıfLamaya dewam ediyo şişLeri inerken
Rumeysa5454 Osse bol muz 😂 tahin pekmez Ceviz karışımı yapıp da deneyebilirsin. Bide en çok brokoliye yogurt döküp yiyodum