Benimkide ters durduğu için yüksek ihtimal le sezeryana alınacak hiç istemiodum normal doğum tercihim salıya kadar vaktim var düzeltir kendini diye dua ediorum sezeryanda sonrasında toparlamak çok zor çok anlatırlar sütü gelmeyen mi dersin sarılık olan mı her soğukta ağrı sızı mi her açıdan kötüymüş 😕