Gmm41 bende geçtiğimiz cumartesi oldum, iğne yapılırken çok acıtmıyor yani abartılacak bi acı yok kalçadan yapılan iğnenin 1 -2 kat fazlası ve anlık hissediyorsunuz yapıldıktan sonra yavaş yavaş bacaklara bi karıncalanma geliyor ameliyat esnasında da dokunmalar hissediliyor fakat acı hissi olmuyor, sabah 9 gibi ameliyathanedeydim öğlen 3 4 gibi uyuşukluk tamamen geçmişti