Su18 Arzu325 Hayırlı olsun sağlıkla kucagınıza alın inşallah🙏🏻🙏🏻 Benmde reglime 8 gün var. Belirtileriniz nelerdi sizin?
BusraGltkn Merhaba inşallah isteyen herkese nasip etsn Allah hamişlerde hayırlısyla kucaklarına alsınlar bebeklerini 🙏🏻 Bende aranıza yeni katıldım bebek istiyorum inşallah bende en kısa zamanda anne olabilirm 😇
Amargi_nes Arzu325 adetim 7 gun gecikmisti test yaptim pozitif cikti ertesi gun gittim dr muayene etti 4 bucuk haftalik hamilesin dedi canim. Ama kucuk oldugu icin gorunmedi ve alttan muayene edince gördü 🐣 snra 8 9 haftalik gittim kalp atışını duydum. Oyle yani. Snde git bi an once. Kesin saglikli bi gebelik oldugundan emin ol. Insllh sorunsuz guzel bi hamilelik gecirirsin🐰😊😚
Amargi_nes Arzu325 adetim 7 gun gecikmisti test yaptim pozitif cikti ertesi gun gittim dr muayene etti 4 bucuk haftalik hamilesin dedi canim. Ama kucuk oldugu icin gorunmedi ve alttan muayene edince gördü 🐣 snra 8 9 haftalik gittim kalp atışını duydum. Oyle yani. Snde git bi an once. Kesin saglikli bi gebelik oldugundan emin ol. Insllh sorunsuz guzel bi hamilelik gecirirsin🐰😊😚
Arzu325 Amargi_nes ya ben alttan muayeneden korkuyorum bide dusuk ihtimali diyolar suan 4 haftalik ama bekliyorum suan 2 hafta daha gecsin kalp atışını beraber duyim istiyorum
Sedef93 Amargi_nes benim adetim 3 gündür gecikti test yaptım sabah ama negatif. Sizce biraz daha bekleyim mi ?
FatmaAzra_ Arzu325 çok özür dilerim şey adetiniz gecikmeden normal testlerde çıkması cok düşük ihtimal acaba yanlış mi okudum? Adetiniz gecikti de mi testtr pozitif aldiniz?
Amargi_nes Arzu325 sen bilirsin canim ama alttan muayeneyle dusuk olmassin onu cikar once kafandan. Oyle dusuk olsa dr niye baksin. Herseyin başı saglik once oyle düşün. Hayirlisi artik. 🌼🐣
Arzu325 FatmaAzra_ adetten bi gun once yaptim ucuz testlerden aksaminada kan testi yaptirdim 4 haftalik hamileym cnm
Arzu325 Sedef93 gec dollenme olabilir kan testi vermen daha sağlıklı olacaktir Rabbim tez zamanda nasip etsin insallah😊
Amargi_nes Sedef93 kiyamam canim uzulme. Rabbim kucagina saglikli bi evlat versin insllh. Kac yillik evlisn
Amargi_nes Sedef93 normaldir canm olur insllh. Canını sıkma strese girme. Hayirlisiyka olur tatlim 🙏😘🐣
Arzu325 Sedef93 beninde 5 ay üzerine oldu uzulme sakin doğru zamanda saglikla mutlulukla gelir insallah
YagmurDaskn Sedef93 Ben 8 aylık evliyim. İlk aylar korunduk 1 buçuk ay sonra bıraktık korunmayı. 6. Buçuk ay denedik bu ayda olmasa tedavi olcam dedim. Bir baktım hamileyim 😊 sıkma canını herkesin farklı oluyor
Gamze1906 Arzu325 akşam idrarımı yaptım peçetede kahverengi akıntı geldi bidaha bişey gelmedi akşam sancım vardı kasıklarımda karın bölgemde adet olacağım sandım bide 2-3 gündür bel ağrım var acaba belirti olabilir mi yada ben mi çok fazla takıyorum 🤗😀