GmzApm Sedef93 bende adet olmadım yeni evliyim bir ay oldu bu ayın 14 olmam gerekiodu olmadım üç gün önce test yaptp negatif çıktı kaşık bel agrı gögsümde renk degişimi var anlamdım bnde korkuom tekrar test yapmakta
Mahbuss GmzApm 2 hafta gecikmiş canım nerdeyse çıkması lazımdı testte ama belki geç döllenme olmuş olabilir onlarda biraz geç öğreniliyor belirtilerde hamilelik belirtileri gibi geldi bana
Mahbuss GmzApm canım normalde 28 günde bir adet gören biri adet bittikten sonraki 1hafta içinde yumurtlar ama bazen geç de yumurtlayabiliyor mesela adete 6 gün kala yani 22. Gün diyelim tutarsa geç döllenme oluyor yani
Mahbuss GmzApm yok canım yani adetin 22.gunu yumurtlama olmuş diyorum mesela bı kan testi ver istersen onda kesin çıkar iki hafta gecikmiş çünkü. Ama stresten de gecikme olabilir çünkü benimde evlendiğim ilk ay adetim 10 gün geçikmişti
tortil21 tortil21 canim ben dayanamadim gittim erken gebelik testi.aldim 2 saat once . ikincisi digerine gore daha acik pembeydi. Kan icin gittim. Hamilesin dedi. Beta hcg sonucu yarin cikcak. Hayirlisiyla 🙏🙏🙏🙏🙏
GmzApm Mahbuss anladım geç döllenmede testte geç çıkma ihtimali var mı sizce 🤔çünkü vücudumda degişikler gördgmden gögüs idrar rengi bel kasık agrı gibi sizce
Mahbuss GmzApm evet canım bazılarında 1 ay sonra bile çıkabiliyor bekle bakalım eğer olmazsan bı doktora gözükürsün
Arzu325 Amargi_nes ne guzel.saglikls kucaguna alirsin ins ben 4 haftalik ama hala gitmedim.doktora sen ogrendikten ne zaman sonrs gitmistin
Amargi_nes Arzu325 adetim 7 gun gecikmisti test yaptim pozitif cikti ertesi gun gittim dr muayene etti 4 bucuk haftalik hamilesin dedi canim. Ama kucuk oldugu icin gorunmedi ve alttan muayene edince gördü 🐣 snra 8 9 haftalik gittim kalp atışını duydum. Oyle yani. Snde git bi an once. Kesin saglikli bi gebelik oldugundan emin ol. Insllh sorunsuz guzel bi hamilelik gecirirsin🐰😊😚
Amargi_nes Arzu325 adetim 7 gun gecikmisti test yaptim pozitif cikti ertesi gun gittim dr muayene etti 4 bucuk haftalik hamilesin dedi canim. Ama kucuk oldugu icin gorunmedi ve alttan muayene edince gördü 🐣 snra 8 9 haftalik gittim kalp atışını duydum. Oyle yani. Snde git bi an once. Kesin saglikli bi gebelik oldugundan emin ol. Insllh sorunsuz guzel bi hamilelik gecirirsin🐰😊😚