Cansut20 Birminikannesi1 bakmak isterseniz diye dedim ya bende sakinim canım 😊 Hayırlısı Olsun İnşallah Önemli olan sağlıklı olması tabi ki 🙏👏
Nesaras Minikmucizemmm23 12+3 gen testi için Barcelonaya kanımı yollamıştım ve bu testle cinsiyet %90 dogruluk oranıyla belli oluyordu kız olduğunu öğrendik ❤️
Minikmucizemmm23 Nesaras bizimde son 10 günümüz kaldı cinsiyet Öğrenmek için heycanla bekliyoruz sağlıkla gelsinler İNŞALLAH 🥰❤️✨
Minikmucizemmm23 Birminikannesi1 sağlıkla gelsin kuzucuk bizde 14+3 olduk 10 gün sonra randevumuz var öğrenicez bakalım gün yaklaştıkça daha çok heyecanlanıyorum 😍🤰🏻
Birminikannesi1 Minikmucizemmm23 bende salı gidicem çok merak ediyorum acaba kesin diyceklermi değişir mi☺️
gizeem93 Bende şubatta doğuracağı 12+5 ✋️ dün cinsiyetini öğrendik pipi gördüğünü söyledi doktorumuz yinede bir şeyler almayın 16.haftayı bekleyin dedi bakalım
Minikmucizemmm23 gizeem93 bende kesin olsun diye bekledim boşa git gel yapmayım hem dedim hemde doktorum 12. Haftamda 1 ay sonra tekrar gel demişti 15+6 oluyoruz kesin öğreniriz diye düşünüyorum bakalım çok heycanlıyım 😇👣🤰🏻
Deryamutlu Ben de 11 +2 haftalik oldu. 2 hafta sonra randevum var. Bir oğlum var. Kiz bebek istiyoruz bakalim hayirlisi. ♥️♥️