Fnen Aycha viomi v2pro 3. Yılına giriyor ilk 2 yıl her şey mükemmeldi sürekli robot süpürge evi temizliyordu ama oğlum ayakkabınla peşini bırakmadı şimdi kafası hep karışık silerken sürekli su akıtıyor garantiye gönderdim xiomiye resmen paketimi açmadan bana geri gönderdiler incelendi diye ama sonuç yok
Aycha Fnen Yeniden göndermeyi deneyin, bazen uğraşmadan, başlarından savabiliyorlar. Ucuz bir şey de değil ki, hemen alınsın. İnşAllah, kolayca tamir olur bu sefer.
Sehseh Ben fakir rs 720 ydi sanırım düşük model olmasına rağmen memnunum mop özelliği de var fiyat olarak uygun işimi görüyor bime gelmişti geçen haftalarda
EsraDabakzkal Roborock s7 max kullanıyorum yaklaşık 2 aydır. Aşırı memnunum. Günlük tozunu alıyor kafan rahat ediyor. Arada bir de büyük süpürgeyi açıyoruz dip köşe için. Çıkan pisliği görseniz inanamazsınız zaten. Kesinlikle tavsiyemde ben çok araştırdım çok düşündüm. Doğru karar vermişim
Linaa90 Aycha robotoc s7maxv kullanıyorum çok memnunum halıyı ve parkeyi tanıyor silme işlemi de yapıyor
Miniikmucizem Aycha 2 yıldır roborock s5 kullanıyorum cok memnumum gayet iyi süpürüyor haritalamasi guzel halilarin uzerine rahatlıkla cikiyor paspas ozelligini bazen kullanıyorum ama oda yeterli
Mervs Xiomi vacuum mop pro kullanıyorum 1 buçuk yıldır ve okadar memnunumki elim ayagım herşeyim asla evde toz birikmiyor 2 günde bi çalıştırıyorum nasıl okadar toz çıktıgını bende anlamıyorum valla 😂