Aycha ben tefal kullanıyorum animal x plorier 75 gayet iyi 4 adet cekim gücü var eko,normal,güçlü,mAximum olarak oto güçlendirme moduna getirdiğinde halıları daha iyi cekiyor bide hem süpür hem sil detayı var gayet iyi hem tefal kalitesi parçasının bulunması kolay halıları vs bayagı temizliyor hazneside iyi toparlıyor saçları yünleri vs telefon üzerinden kurulumuda kolay iş yerinde calıstırdıgım zamanlarda oldu ben gayet memnunum ayrıca yaklasık 8 ay oldı elektrik faturasında bi değişiklik olmadı normal standart geliyor sürekli sarjda zaten tak çıkar bozuyor ama faturaya yansıması cok düşük bi miktardır yani