Gamzekck_ Aysnr11 Rabbim inşallah annelik duygusunu tattırsın ❤️ benimde bir tane sağlıksız oldu kürtaj oldum 2. De oğlum oldu suan 3.5 yaşında şimdi hamileyim 8+4 günlük korkularım var ama inşallah sağlıklı doğar 😍
minikmucizeemaak Aysnr11 İlk beta değerim 12.58 di 🥹 2 günde bir takip edin, sağlıkla sizinledir inşAllah gönlünüzü ferah tutun😇🌸
minikmucizeemaak Aysnr11 Tabi ki sağlıkla gelsinler, adetim geçmiş miydi ? Bende değer regliden 6 gün önceydi ama yumurtlamam erkendi sanırım 💘
Selinmoon Aysnr11 . Normalde değer 0-5 olması gerekiyor senin niye öyle . Benim arkadaşım 5’le öğrendi negatif demişler 2 günde bir acilde kan vermiş değeri yükseldi günden güne ❤️
Aysnr11 Selinmoon Evet devlet hastanesinde referans değer 0-5 yazıyor ama özel hastanede verdim kan tahlilini oranın ki farklı ☺️ İnşallah sağlıklı artış olur bol dua bekliyorum 🥰🥹♥️
Gamze6354 Aysnr11 2 gün sonra tekrar kan ver kuzum ve asla strest yapma ❤️❤️ inşallah sağlıkla kucağına alırsın ♥️
Masal-10 Aysnr11 Ben ilk 50 ile öğrenmiştim sonrası hep ikişer kat artarak devam etti sende iki günde bir beta testi yaptır katlanarak gidiyorsa sıkıntı yoktur büyük ihtimalle:)