Cinarsaitinannesi Aysnr11 çok sınırda galiba referans aralığı 10 dan yukarı olmalı anladığım kadarıyla
Zelihanurum Aysnr11 2 günde bir takip etmen lazım ben 33 le ogrenmistim şimdi 34 haftaligiz geç döllenme olunca böyle oluyor genelde takip etmen gerekiyor 2 günde bir 2 katına çıkması lazim
Aysnr11 Sunaa135 10 gün falan oldu geç yumurtladım ovulasyon takibi yapıp değerlendirdim yumurtlamadan 11 gün geçti 🥰
Aysnr11 Gamze6354 Benim 10 günüm falan geçti geç döllenme oldu geç yumurtladım çünkü adetimin 2. Günü yumurtlama gördüm 🥰
bnc 2 gün sonra tekrar yapın iki katına çıkması en az 18 olması gerekir . Artarak devam ediyorsa hamilesinizdir
Gamze6354 Aysnr11 2 gün sonra tekrar kan ver kuzum ve asla strest yapma ❤️❤️ inşallah sağlıkla kucağına alırsın ♥️
Gamzekck_ Benim ilk 296 çıkmıştı. 2 günde bir takip ettir sonuç ilerlerse gebelik devam ediyor demektir. İnşallah
Aysnr11 Gamzekck_ İnşallah sağlıklı düzenli bir şekilde devam eder 2 sağlıksız gebelik geçirdim dua eder misiniz bana 🥹🤲🏻♥️
Gamzekck_ Aysnr11 Rabbim inşallah annelik duygusunu tattırsın ❤️ benimde bir tane sağlıksız oldu kürtaj oldum 2. De oğlum oldu suan 3.5 yaşında şimdi hamileyim 8+4 günlük korkularım var ama inşallah sağlıklı doğar 😍