ikotrtn Er-va bazen banada oluyor öyle hiç hareket etmiyormuş gibi ama sonra hareket ediyor tekrardan içiniz rahat etsin istiyorsanız kontrole gidin
minikmucizeemaak Er-va Bizim aramızda daha var ama bende 2 gün kadar hissedemedim 2 gün önce ve bi hastaneye gözüktüm nedense içim rahat etmedi, sağlıkla seninledir inşAllah biz evham yapıyoruz diye belkide hissedemiyoruz yine de için rahat etsin bi gözük bence