Er-va benim ilk hamileliğim de plesantası ön tarafta olduğu için yastık görevi görmüş ve ben doğuma kadar çok az hissetmiştim hep. 2. De allahtan plesanta arkadaydı baya hareketlilerini hissediyordum. Şimdi 3. ye hamileyim kilom 80 onun da etkisi var çok çok az bir şeyler hissediyorum o da bir iki gündür. Zamanla düzene girer diye düşünüyorum büyüdükçe 🌺