Aylinsevim bende anlayamadım içim rahat etmedi 37 diyince şuan şikayetin var mı ağrın sancın dedi yok dedim o zaman boşuna girme ben 37 den sonra yapıyorum nst dedi ama bir arkadasim hiç ağrısı olmamasına rağmen 36. Haftasında nst de sancı çıkıp doğurmuştu . Ben de sancım var diyim bari de yapsın nst sonraki gidişimde