Gam Ben 32+4 de doktoruma sordum ne zaman nst olacak diye sancın yoksa boşuna yapmayalım dedi ben genelde 37 den sonra yapıyorum dedi ay bana çok geç geldi sizce de geç değil mi 🤦🏼♀️
Aylinsevim Gam nst 32 ci haftada başlar canım erken doğum riski gibi bir siknti olması durumunda daha öncesinden dahi baslayabiliyor
Hilalgurce keremarasmomm doğuma cagirsaymis 😁 . 32 de almalı ilk sonrakontroller iki haftada bir sonra haftada bire düşer
Hilalllle Hilalgurce özeldemi takiplisiniz acaba ? Kontroller 2 haftada bire düştüğünde iki keremi muayene parası ödeniyor merak ediyorum
Surpriz_Yumurta35 Elif2424 ben devlete. Gıdıyorum 29 hafta da basladı ıkı hafta da bır Gıdıyorum sureklı giriyorum
Hilalgurce Hilalllle muhtemelen çünkü kontrol muayenesi adı altında girdiğimizde 10 günü geçmemiş olması gerekiyor. 15 güne geçmiş oluyor
Hilalgurce Hilalllle hayır özel takipli değilim ben hem üniversite hastanesi h devlet takipliyim iki hastane arasını 15 gün ayarladım ayda iki kontrol olmuş oluyorum iki tarafada bura takipliyim doğumu burda yapacağım diyorum 🤭.
gizcansen Hilalllle 10 günlük kontrol muayenesi süresi bitti, maalesef yeniden muayene ücreti aldılar 🙈 her hafta nst’ye girmeye başladım ben de bu konuyu merak ediyordum
Aylinsevim Gam neden öle geç alıyor seni anlamadım 😏 nst 32 de başlar 8 aylık doğan bir sürü bebek var 37 de almasının anlmi yok ki 37 ci haftanda sancin olacaksa zaten.olsun doğum gerceklesecekse gerçekleşsin 36 dan sonra doğumlar zaten normal bulunuyor 🤷♀️
Gam Aylinsevim bende anlayamadım içim rahat etmedi 37 diyince şuan şikayetin var mı ağrın sancın dedi yok dedim o zaman boşuna girme ben 37 den sonra yapıyorum nst dedi ama bir arkadasim hiç ağrısı olmamasına rağmen 36. Haftasında nst de sancı çıkıp doğurmuştu . Ben de sancım var diyim bari de yapsın nst sonraki gidişimde