YuvarlanamayanPaanda myprincessgirl yoo öyle pek aman vitaminli besleneyim diyen insan değilim bi öğünümü cipsle yaparım diğerini etle yemekle bazen 2 öğün yerim bazen 4 canım elhamdülillah bir sorun olmadı evet ikili tesette tam 12 haftasında gösterdi erkekmiş 12+6yız biz 2 hafta geç döllenme den dolayı bu tarihe geldi yavrum
YuvarlanamayanPaanda myprincessgirl normalde devlette söylemiyorlar bemin 2 çocuğumun doktoruda aynı kiişi diyo dememe gerek bırakmadı pat diye gösterdi diyo hatırlısı olsun insallah balım seninkide
TheMuhtesem myprincessgirl başından beri imom omega kullanıyorum, içeriği baya geniş, bacağımda birkaç kere kasılma olduğu için magnezyum verdi ekstra olarak. O da osteocare diye bir hap.
Birbahargunu myprincessgirl 12 bittikten sonra vitamin ve d damlası verdi, 18 olunca magnezyuma başladım ağrılarım vardı 20 de son olarak demire başladık
YuvarlanamayanPaanda myprincessgirl ilerdr o fark kapanır kızımda öyleydi bunda 2 hafta gez döllenm3 ama 1 hafta olanı kapatıyor
myprincessgirl YuvarlanamayanPaanda teşekkür ederim canım Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼