myprincessgirl Selam hangi vitaminleri kullanıyorsunuz 13. Haftadayım sadece decavit pronatal verdi doktorum bu vitamini kullanan var mı günde bir tane içmem gerektiğini söyledi ama sabah mı akşam mı diye sormayı unutmuşum siz neler kullanıyorsunuz
1prensesannesi_ myprincessgirl decavit bana da verdi ama ben kullanmıyorum günde bı tane sabah akşam fark etmez ama sabah ictiysen akşam içme doğuma kadar kullanırsın decavit ilacı ben suanlik hiç bir vitamin kullanmıyorum 4 5 aydır falan şuan 8 aylık oldu bebeğim gayet sağlıklı ☺️🤲🏻
caparjunior myprincessgirl ilk 3 ay ocean mommy, folik asit, d3k2 damla kullandım. Şuan 34. haftadayım sabahları demir alıyorum d3k2 ye devam ediyorum iki farklı magnezyum ve iMom omega kullanıyorum
Churcill myprincessgirl ben de kullanıyordum kahvaltıdan sonra kullandım hep daha sonra omega içerikli özel bir vitamine geçtik. Onun dışında demir ve d vitamini kullanıyorum. Devletteki doktorlar genelde decavit tarzı ödenen vitaminler yazıyor ama dozajları fazlaymış galiba onların. Her doktor farklı bişey söylüyor 🤷
1prensesannesi_ myprincessgirl bı sebebim yok ben yiyeceklerden almayı tercih ediyorum doktoruma da söyledim kullan dedi ama ben yine kullanmıyorum aynı şeyler yiyeceklerinizin için de de var ☺️
myprincessgirl YuvarlanamayanPaanda yemen içmen iyise her seyden yiyorsan gerek yok tabi bu arada cinsiyetini öğrendin mi seninle aynı haftadayız sanırım
myprincessgirl caparjunior işk 3 ay ben sadece folik asit kullandım şimdide tek bunu verdi yeterli mi bilemedim
YuvarlanamayanPaanda myprincessgirl yoo öyle pek aman vitaminli besleneyim diyen insan değilim bi öğünümü cipsle yaparım diğerini etle yemekle bazen 2 öğün yerim bazen 4 canım elhamdülillah bir sorun olmadı evet ikili tesette tam 12 haftasında gösterdi erkekmiş 12+6yız biz 2 hafta geç döllenme den dolayı bu tarihe geldi yavrum
caparjunior myprincessgirl yani bence yeterli değil, sonucta bebek sürekli bizim depolarımızdan kullanıyor ve bu vitamin depolarımız boşalıyor, kendimiz ve onun için devamşı ekstralar almamız gerek diye düşünüyorum yine doktorunuza da sorun ama🤷🏼♀️
sedadiyebiri myprincessgirl bende 13 teyim decavit ve ferrum kullanıyorum günde bir kere decavit tok ferrum aç bir de mide bulantısı için prilam kullanıyorum. Ve ilaç içmekten o kadar nefret ediyorum ki. Bundan önce de folik asit kullanıyordum.
EmineTarik Diğer vitaminler haftan ilerledikçe veriliyor ilk decavit kullanıyordum sadece şuan 4 tane vitamin kullanıyorum 27 haftalık 4 üncü daha bu hafta eklendi
Sukran2022 myprincessgirl decavit güzel bir vitamin ama onun harici suda eriyen kalsiyum ve magnezyum da kullansan iyi olur zaten bu vitaminler bebekler için değil bizim vücudumuz için bebekler bizim vücudumuzdakileri aldıkları için doğum sonrası kemik ve diş problemleri yaşalar yeteri kadar vitamin almayan anneler 🙏
adileeozden myprincessgirl bende decavit kullanıyorum bana iyi geldi günde 1 sabah veya akşam fark etmez