Mel53 eğer benım fikrimi sorarsan benım doktorum gittigim hastane 180 profpsör doktor 300e bakıo dedi ben profösere gittim herseye baktı iyi sonunda dediki ben sadece organların boyutlarını oluşup oluşmadıgı görüyorum işlevleriyle ilgili birşey söleyemem dedi eğer kendi doktorunuza güveniyorsanız ve hamileliğiniz yolunda gidiyorsa yaptırmayın 300tl az bi para değil