angel4545 amin canım rabbim seninkilere de sağlık versin. Evet gerçekten özel çocuk çok zor. Hele iki özel çocuk demek hayatın bitti demek. Bu sefer ilk çocuğuma haksızlık yapmış olucam, onun hayatından hem maddi hem manevi çalmış olucam psikolojik olarak da ne ben ne de eşim kaldıramayız. Biz de sizin gibi oğluma iyi gelir diye doktor tavsiyesiyle kardeş yapmaya karar verdik. Şimdi de böyle bişeyle karşı karşıya geldik. İnşallah biz de fetal dna dan iyi sonuçlar alırız. Her gece kabus görüyorum. Sizin risk oranlarınız neydi?