Kızlar bişey sormak istiyorum,doktorum bu testler tamamen size kalmış dedi. Yaptırmazsak da imza alacaklar . Ben korkuyorum açıkcası böyle bi engel durumu çıkarsa bebeği Nasıl aldıracaksınız ? Ki engel oranı çok yüksek olup da doğumda sağğlam olan bebekler var.Doğuma kadar öyle Nasıl beklenir?